Nieuws

Motorola aangeklaagd voor belabberde klantenservice

Verschillende klanten hebben de handen in elkaar geslagen om Motorola aan te klagen. Volgens hen laat de klantenservice van het bedrijf de wensen over.

Motorola staat wereldwijd bekend om zijn toestellen met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Jammer genoeg is deze scherpe prijs ten koste van een goede klantenservice gegaan. Het dochterbedrijf van Lenovo is namelijk aangeklaagd door verschillende klanten voor vijf miljoen dollar.

Op de Consumer Affairs-site krijgt Motorola een magere score van 1 op 5 op het vlak van klantentevredenheid. De klachten variëren van lange wachttijden voor een vervangtoestel tot vervangtoestellen die gewoonweg niet werken.

Eén van de slachtoffers is Douglas Lynch, die de belangrijkste eisende partij is in de zaak tegen Motorola. Lynch kwam in contact met de klantenservice van Motorola nadat zijn Moto 360 kapot ging. Het duurde volgens hem een maand alvorens hij een vervangtoestel opgestuurd kreeg. Dit toestel was bovendien een goedkoper exemplaar dan de smartwatch die hij oorspronkelijk had aangeschaft.

Als gevolg van deze praktijken hebben verschillende slachtoffers en hun advocaten Motorola aangeklaagd voor het schenden van garanties. De advocaten beschuldigen Motorola voor het gebruiken van oneerlijke, immorele, gewetenloze en onderdrukkende bedrijfstactieken.

Gerelateerde artikelen

Volg ons

69% korting + 3 maanden gratis

69% korting + 3 maanden gratis

Bezoek NordVPN

Business