Klarna en Worldline willen online betalen samen verbeteren
Klarna, een van de grootste spelers in achteraf betalen en shoppingdiensten, heeft een strategisch partnership gesloten met Ingenico. Het betaalplatform van Worldline, de Europese leider in betaaloplossingen en transactiediensten. Zij delen de ambitie om de online betaaloplossingen van het Klarna-platform voor nog meer retailers in Europa toegankelijk te maken.
Klarna in België
De uitbreiding bouwt voort op een eerdere succesvolle uitrol in Scandinavië, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Dit biedt retailers van Worldline nu ook in België, Nederland en het Verenigd Koninkrijk de mogelijkheid om hun klanten een soepele shopbeleving te bieden met Klarna’s volledige pakket aan betaalopties. Klarna’s betaaloplossingen stellen retailers in staat klanten tijdens het online shoppen meer flexibiliteit, transparantie en gemak te bieden.
Als resultaat van het partnership kunnen Worldline en Klarna elkaars dienstverlening aanvullen. Daarnaast kan het Zweedse platform haar klantenbasis uitbreiden en de merkpositionering onder consumenten versterken. Zo kunnen shoppers soepel en probleemloos afrekenen met de gebruiksvriendelijke checkout van Klarna.
De Zweedse betaaldienst is sinds de zomer van 2020 in ons land beschikbaar. Momenteel werken retailers als H&M en A.S. Adventure al samen met de betaalapp om hun online shopbeleving naar een volgend niveau te tillen. Benieuwd hoe het werkt? Lees dan onze workshop.
Heb jij al een gebruik gemaakt van Klarna achteraf betalen?