Klantbeleving (CX) is belangrijker dan ooit, deze technologieën maken het verschil in 2024
De impact van intelligente CX reikt verder dan klanttevredenheid; het heeft directe impact op de concurrentiepositie en veerkracht van een bedrijf.
Volgens onderzoek gelooft 68% van de CX-leiders dat het negeren van opkomende AI-technologieën een serieus risico vormt voor het voortbestaan van een organisatie. Bovendien beschouwt 70% van de consumenten AI als een modern onderdeel van klantenservice.
Pim Zwaan van Zendesk staat klaar om dit allemaal toe te lichten. Schrijf je nu in voor de gratis online webinar en ontdek meer over AI-gedreven klantenservice.
Dit webinar vindt plaats op 21 maart om 10:00 (CET)
“Het negeren van opkomende technologieën vormt een risico voor het voortbestaan van een organisatie.“
Zendesk 2024 CX Trends rapport
Dit artikel werd geschreven door een van onze partners en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redadctie.