KPN verzamelt klachten over glasvezel

KPN gaat klachten van klanten over hun glasvezelverbinding verzamelen. Dit meldde het bedrijf tijdens de uitzending van Tros Radar, afgelopen maandagavond.
Een glasvezelverbinding belooft supersnel internet, haarscherpe televisiebeelden en eindeloos bellen. In enkele gevallen wordt deze belofte echter niet waargemaakt. Klanten klagen over verbindingsstoringen en stilstaande tv-beelden.
‘Slechte service’
Ook zijn er klachten over de service van KPN. Het is soms lang wachten op hulp. “Dagenlang van het kastje naar de muur gestuurd”, schrijft Ruud Krens op het forum van Radar. “KPN specialiseert zich in communicatie, maar naar aanleiding van mijn ervaringen moet ik zeggen dat het bedrijf gewoonweg slecht is in interne communicatie tussen afdelingen en derde partijen.”
Wie de reacties op het forum echter doorneemt, zal geheid opmerken dat de overgrote meerderheid een tevreden gebruiker is.
Team staat paraat
Tegenover Tweakers.net meldt woordvoerder Stefan Simons dat KPN een e-mailadres aanmaakt om alle klachten te inventariseren. Zodra het bedrijf zich een beeld kan vormen over de problemen zal het aan oplossingen werken.
Volgens een anonieme bron, die bekend is met de plannen van KPN, staat er een team paraat om de problemen met spoed aan te pakken. Nu blijft een oplossing soms lang uit door een gebrek aan goede procedures, aldus de bron.












