Mobistar compenseert voor panne

Mobistar gaat alle klanten compenseren voor de panne van begin deze maand. Zowel telefonie- als internetklanten worden vergoed.

Telefonieklanten krijgen per sms verontschuldigingen voor de netwerkproblemen waar de operator op 4 en 5 mei mee te kampen had. In het bericht staat een URL waar klanten hun compensatie kunnen kiezen.

“Onze gsm-klanten krijgen een sms’je en onze internet- en zakelijke klanten worden per brief op de hoogte gesteld”, licht woordvoerder Patti Verdoodt toe. Klanten kunnen tot 28 mei op Sorry.mobistar.be hun compensatie aanvragen.

Gsm-abonnees mogen kiezen tussen dertig gratis belminuten of honderd gratis sms’jes. Prepaidklanten krijgen honderd sms’jes of vijf euro belwaarde. ADSL-klanten krijgen hun abonnement een maand gratis.

De panne bij Mobistar begon op woensdagavond 4 mei en duurde tot de dag erna. De storing kwam er nadat B-Telecom, de telecom- en ICT-afdeling van de Belgische Spoorwegen, bij werkzaamheden per ongeluk een glasvezelkabel doorknipte in Henegouwen.

abonnementbelminutencompensatieexcusesmobistarnieuwspannesmstelecom

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Producten bekijken