Gratis white paper: sales & marketing automation (1)
Naar aanleiding van ons gratis seminarie over sales & marketing automation (op 30/9) bieden wij je twee gratis white papers aan over dit onderwerp.
Ben je als marketeer & sales manager al mee met het digitale tijdperk? De opdracht klinkt bekend in de oren. Een marketingafdeling moet onder andere campagnes ontwikkelen en opvolgen, marktopportuniteiten zoeken, klantengedrag analyseren en nog veel meer. De collega’s van de verkoopafdeling contacteren prospecten en klanten, en proberen deals te realiseren.
Dit takenpakket is niet nieuw, maar de huidige omstandigheden vereisen een andere aanpak. Klanten zijn meer geïnformeerd en de schaarsheid van de informatie is vervangen door een overvloed. Dat gegeven op zich zet alles op z’n kop.
In dit eerste deel situeren we het veranderende landschap en behandelen we de drijfveren van sales & marketing automation.
Je kunt het eerste deel van onze white paper over sales & marketing automation hier downloaden.
Op 30 september verzorgen Smart Business en ZDNet.be een (gratis) seminarie over sales & marketing automation. Meer info over dit seminarie vind je op: www.businessmeetsit.be.