Proximus komt boze Telenet-klanten tegemoet
Telenet kondigde onlangs prijsverhogingen aan, waarna er een massaal protest op Facebook tegen die verhogingen ontstond. Inmiddels hebben al meer dan 45.000 mensen die FB-pagina geliked en hebben ook veel mensen de petitie op iklaatmenietpluimen.be getekend. Proximus ziet kansen en wil de boze en ontevreden Telenet-klanten ‘helpen’.
Proximus (voorheen Belgacom) bereidt een actie voor om boze Telenet-klanten over te halen een abonnement bij hen af te sluiten. Nu Telenet niet van plan is om gehoor te geven aan de vele protestacties tegen de prijsverhogingen die het begin 2015 wil doorvoeren, wil concurrent Proximus hiervan profiteren. Proximus geeft aan dat het al 10 procent goedkoper is, en met Telenets prijsverhoging en hun actie wordt de operator naar eigen zeggen nog goedkoper.
Deze week zal Proximus de boze Telenet-klanten een aanbod doen. Federaal minister van Telecommunicatie Alexander De Croo heeft al aangegeven dat er geen juridische bezwaren zijn tegen dergelijke aanbiedingen aan groepen binnen de telecomsector.
[related_article id=”158455″]