Belgische Appstrakt fleurt website New York Times op
De prestigieuze Amerikaanse krant New York Times heeft het Belgische Appstrakt onder de arm genomen voor het toevoegen van interactieve content aan zijn website. Appstrakt is begonnen als klein lokaal bedrijfje maar groeide in korte tijd uit tot een gerespecteerde internationale speler. Dezer dagen heeft het bureau zelfs een kantoor in de VS, en dat lijkt zijn vruchten af te werpen.
Appstrakt kan AB InBev en Spotify al klanten noemen, en nu vervoegt de New York Times zich dus ook op dat lijstje. Helaas is het bedrijfje verbonden aan een overeenkomst met de NYT waardoor ze slechts weinig prijs mogen geven. We kunnen al wel verklappen dat het op de integratie van interactieve content op de website van de krant zal gaan.
Specifiek kreeg Appstrakt de opdracht om inhoud op een interactieve en aantrekkelijke manier aan de lezer voor te stellen. Wat we ons daarbij concreet moeten voorstellen, zullen we binnenkort ongetwijfeld zelf zien: het eerste project in samenwerking met de NYT zou intussen afgerond zijn.