Het FAGG (Smals) wint de Customer Case Competition
Het FAGG (Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten) mag zich dit jaar met recht de winnaar van de Smart Business Customer Case Competition noemen. Deze case werd door de lezers van Smart Business verkozen tot beste case van 2015. De case wordt door Smals toegelicht tijdens ons Business Meets IT seminar “Vision on 2016” op 15 december.
Drie jaar geleden was er ophef over de kwaliteitsproblemen van borstimplantaten. Het was niet eenvoudig om de getroffen patiënten en betrokken artsen te vinden en te waarschuwen. Het FAGG realiseerde daarom, samen met Smals, een ambitieus programma voor een totale traceerbaarheid van medische hulpmiddelen. Zo kan elke burger voortaan online checken van welk implantaat hij of zij drager is.
De runner-up van dit jaar is de case van Oxynade. Samen met partner Nucleus hebben zij de uptime van Tele Ticket Service geoptimaliseerd zodat de service tegenwoordig de enorme pieken in traffic kan opvangen.
U vindt hieronder de top 3. Er waren dit jaar maar liefst 12 deelnemende cases, een record. Deze zijn terug te vinden op www.smartbiz.be/casebook en in de vorige editie van Smart Business.
Heb je een interessante case voor volgend jaar? Neem dan contact met ons op via sales@minoc.com.
De top 3:
- Medische implantaten traceerbaar voor Belgische patiënt en specialist – Het FAGG (Smals)
- Tele Ticket Service en Oxynade kiezen voor Nucleus om online ticketverkoop te optimaliseren – Tele Ticket Service / Oxynade (Nucleus)
- Verkleinde kans op risico, verhoogde omzet – Unigro (SAS)
Allen bedankt voor de inzendingen en stemmen!