Nieuws

Luma International benoemt Globule Bleu tot Value-Added Service Provider

Luma International, leverancier van cloud-gebaseerde marketingoplossingen, benoemt Globule Bleu tot Value-Added Service Provider (VASP). Globule Bleu is een full-service bureau dat is gespecialiseerd in e-marketing, adverteren en webdesign. VASP-partners van Luma International bieden op basis van hun expertise aanvullende diensten of functionaliteit op het Luma-platform. Voorbeelden hiervan zijn consultancy, installatie, integratie, technische support, training, ontwerptemplates […]

Luma International, leverancier van cloud-gebaseerde marketingoplossingen, benoemt Globule Bleu tot Value-Added Service Provider (VASP). Globule Bleu is een full-service bureau dat is gespecialiseerd in e-marketing, adverteren en webdesign.

VASP-partners van Luma International bieden op basis van hun expertise aanvullende diensten of functionaliteit op het Luma-platform. Voorbeelden hiervan zijn consultancy, installatie, integratie, technische support, training, ontwerptemplates en beheer.
 
Luma is een gebruikersvriendelijk end-to-end SaaS-marketingplatform dat sales en marketing op maat ondersteunt. Middelgrote en grote bedrijven en hun verkoopkanaal, zoals restaurants en bars, kunnen met dit platform on demand gepersonaliseerd marketingmateriaal maken. Op deze manier besparen ze enerzijds kosten en stimuleren ze anderzijds de verkoop. Met deze oplossing ondersteunen bedrijven hun sales- en marketingafdeling beter en vergroten ze de lokale marketingflexibiliteit terwijl ze de merkidentiteit en huisstijl bewaken en behouden.
 
Bacardi 
Het eerste resultaat van de samenwerking tussen Luma International en Globule Bleu is de implementatie van het Luma-platform bij cafés, restaurants en bars voor Bacardi. Globule Bleu is verantwoordelijk voor advisering en supervisie voor het gehele project en fungeert ook als tussenschakel voor beide partijen. Daarnaast heeft het bedrijf een huismerk-versie van de website van Globule Blue Bacardi ontwikkeld.
 
“Klanten zoeken continu naar oplossingen om hun marketing- en salesdoelstellingen te realiseren. En Luma International spant zich voortdurend in om aan deze vraag te voldoen. Om dit te realiseren, is een langdurige relatie met onze partners cruciaal. Nauwe samenwerking en het combineren van aanvullende expertises zorgen namelijk voor een interessante kruisbestuiving. De samenwerking met Globule Bleu is hiervan een perfect voorbeeld”, zegt Erik Laurijssen, president van Luma International.

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Producten bekijken