Loewe lanceert ‘We.’: een goedkoper submerk voor millenials
Na de overname van Loewe door Skytec in december 2019 werd het meteen duidelijk dat er een nieuwe frisse wind zou waaien door de Duitse televisiefabrikant. Het bedrijf vatte meteen de koe bij de horens. Onder het bewind van CEO Aslan Khabliev gaat Loewe zich nu ook meer richten op de jongere generatie.
We. by Loewe
Met het nieuwe submerk wil de televisiefabrikant de basiskenmerken van het premium segment wel behouden. Met herkenbare materialen en een design dat in lijn licht met de duurdere klasse zal WE. by Loewe zich concentreren op een jongere doelgroep.
Het gloednieuwe merk dat al jaren bekend staat voor innovatieve audio- en video-oplossingen en volledig is afgestemd op het dynamische mediaconsumptiegedrag van jongvolwassenen. “Vooral de jongere doelgroepen hebben een grote affiniteit met films en muziek”, legt Aslan Khabliev, CEO van Loewe, uit.
“Deze doelgroep weet precies wat ze willen. Daarom is ‘We.’ precies op hun behoeften afgestemd, met de nadruk op een fris en onafhankelijk design. Natuurlijk vergeten we ook de hoogwaardige materialen en duurzame productontwikkeling niet. Ons doel is om deze klantengroep een echt alternatief te bieden met We. by Loewe. En daarmee willen we ook op middellange termijn de weg vrij te maken naar de premiumwereld van dit bedrijf.”
Smart tv’s & bluetooth speakers
De Duitse fabrikant start volgend jaar met het nieuwe merk We. met een serie Bluetooth-luidsprekers voor thuis of onderweg. Met frisse kleuropties en slimme detailoplossingen spreken de nieuwe modellen jonge en muziekminnende klanten aan die op zoek zijn naar een werkelijk uitstekend product.
De tv-modellen van het We. by Loewe merk verschijnen ook in het tweede kwartaal van 2021. Technisch gezien vertrouwen de ontwikkelaars op hoogwaardige LED-panelen in verschillende formaten van 32 tot 65 inch schermdiagonaal. De basisuitrusting omvat veel connectiemogelijkheden (HDMI, LAN, USB, TOSLINK) en draadloze (Wi-Fi, Bluetooth, DLNA) interfaces, drievoudige tuner en de mogelijkheid voor USB-opname.
Al vanaf 500 euro heb je een heel degelijke televisie die alles aan boord heeft: Netflix, YouTube, Amazon Prime enzovoort. Je krijgt er zelfs een ingebouwde soundbar met Dolby Atmos-ondersteuning bij. Daarmee stort We. by Loewe zich dan ook volop in het middensegment bij Sony of Philips.