Nieuws

Kanaalpartners Fujitsu krijgen toegang tot alle producten

Alle Fujitsu partners krijgen voortaan toegang tot alle producten van het bedrijf. Tegelijk wordt de product portfolio op een andere manier ingedeeld. Het bedrijf biedt nu een volledig gamma voor de consument als de zakelijke gebruiker.

Fujitsu Technology Solutions deelt zijn hardware nu in drie algemene categorieën in: ‘all-around’, ‘advanced’ en ‘superior’. Daarnaast is er een afzonderlijke categorie ‘Mini’ voor de notebooks. Daarin zit ondermeer de Amilo Mini en zijn recent gelanceerde opvolger Fujitsu M2010. Volgens sales director België Paul Gysemans bewijst Fujitsu met deze reorganisatie van de portfolio zijn flexibiliteit om in te spelen op veranderende noden in de markt.
 
Vroeger waren de producten van Fujitsu niet voor alle kanaalpartners beschikbaar, maar daar is nu verandering in gekomen. Parners krijgen nu toegang tot alle producten en kunnen zelf beslissen of ze standalone producten willen verkopen, of geïntegreerde oplossingen. Tegelijk moedigt Fujitsu zijn Select partners aan om extra certificaties te verwerven voor ‘office solutions’. Als Select Expert zijn ze dan niet alleen in staat hardware te verkopen, maar bewijzen ze ook hun kennis op het vlak van oplossingen en diensten.
Fujitsu stelt een aantal nieuwe producten in het vooruitzicht voor het jaareinde. Daarbij onder meer een thin client voor virtuele omgevingen en een reeks dunne en lichte notebooks.
 
amilo minibusinessfujitsufujitsu m2010fujitsu technology solutionsitresellerpaul gysemans

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Producten bekijken