HTC voegt drie medewerkers toe aan Benelux-team
Smartphone specialist HTC heeft zijn team in de Benelux uitgebreid met drie medewerkers. John Pieters en John van Voorst zijn channel manager Benelux geworden, Aernout Arends is aangesteld tot service manager Benelux.
“De meeste bedrijven krimpen tegenwoordig in,” zegt Mark Moons, directeur van HTC Benelux. “Maar HTC breidt juist uit. 2008 was voor HTC Benelux een sterk jaar. Je ziet dat we zowel qua marktaandeel als naamsbekendheid stabiel blijven groeien. HTC is in de Benelux in korte tijd uitgegroeid tot een volwassen speler, ik zie de toekomst dan ook met veel vertrouwen tegemoet."
John Pieters en John van Voorst zijn benoemd tot channel manager Benelux bij HTC. Hierbij richten zij zich op het indirecte partnerkanaal van HTC. Voor hun overstap naar HTC deden zij beide ruime ervaring op met het merk HTC bij Brightpoint.
Als Service Manager Benelux is Aernout Arends verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van alle directe en indirecte HTC-klanten. Hij houdt zich in dit kader onder meer bezig met de logistieke trajecten, garantievoorwaarden en het ontwikkelen van aanvullende services van HTC. Arends is afkomstig van Motorola waar hij gedurende vijf jaar customer service manager Benelux was.