Nieuws

Scarlet hernieuwt kennismaking met resellers

Sedert september werkt Scarlet samen met Tech Data. Via deze weg mikt de provider van internet, telefonie en digitale televisie aan gunstige tarieven op een hernieuwde kennismaking met de resellers.

Belgacom-dochter Scarlet biedt in de Benelux – naast internet – ook vaste en mobiele telefonie en tevens digitale televisie aan. Hoewel het voor 100% tot de Belgacom-groep behoort, voert het bedrijf toch een eigen prijszetting en verkooppolitiek.
 
Scarlet werkt sedert september samen met Tech Data. Op die manier wil de provider agenten zoeken waar nieuwe klanten zich kunnen registreren voor de aangeboden diensten. Verder denkt Scarlet eraan om in de toekomst via Tech Data een aantal aanverwante producten te verdelen bij de resellers. Dit staat nog niet concreet vast maar het zou bijvoorbeeld kunnen gaan om decoders voor digitale televisie.
 
Voor het ogenblik heeft Scarlet nog geen specifiek partnerprogramma voor de resellers. De toetreding tot het netwerk van Tech Data wordt wel beschouwd als een stap in de richting van een hernieuwde kennismaking van de resellers met de services van de provider. Scarlet biedt hen een interessante, marktconforme vergoeding voor het aanbrengen van klanten.
 
“Het aanbod van Scarlet is erg gunstig, zowel qua prijs als kwaliteit,” onderstreept Gunther Van Bogaert, key account manager consumer. “Met het voordeelpakket Scarlet ONE, bijvoorbeeld, bieden wij voor slechts 50 euro per maand de volgende diensten aan: digitale tv van Belgacom, supersnel internet, gratis nationaal vast bellen tijdens de daluren en zeer voordelig mobiel bellen. Dat alles krijgt de klant in één pakket, hij ontvangt maar één enkele factuur en er zijn geen onverwachte kosten. Bovendien heeft de klant geen maandelijks abonnement voor kabeltelevisie nodig: het tv-signaal wordt immers via de vaste telefoonlijn doorgestuurd. Als toemaatje zijn ook de installatie en de activatie van Scarlet ONE gratis.”
 
Niet zonder enige trots vult hij aan: “Wij bieden dit beperkt en duidelijk productaanbod aan de goedkoopste tarieven op de markt aan. Dat is veelbelovend want uit studies blijkt dat zes op tien mensen bereid zijn om van provider te veranderen als ze maandelijks tussen 10 en 15 euro kunnen besparen. Scarlet speelt daarop actief in door middel van een no-nonsense aanbod met een permanent lage prijs in plaats van enkele gratis maanden gevolgd door hoge facturen na de aanloopperiode.”
belgacombusinessdigitale-televisieinternetitresellermeet-itscarlettech datatelefonie

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Producten bekijken