Nieuws

Intel promoot lokale pc's

Intel is een campagne gestart waarmee het bedrijf het kopen van een pc bij lokale pc-winkels wil stimuleren. De actie kreeg de slogan ‘Kiezen is leuk’ mee. Kern van deze campagne is de boodschap dat lokale pc-winkels pc’s kunnen samenstellen die helemaal voldoen aan de persoonlijke wensen van de klant. De campagne richt zich in deze eerste fase tot jongeren.

Op de website www.kiezenisleuk.be geeft Intel vijf redenen waarom kopen bij een lokale pc-bouwer leuk is: flexibiliteit, up to date, bereikbaarheid, betrouwbaarheid en kwaliteit. Bezoekers vinden er ook nuttige informatie over het kiezen van een pc en links naar diverse lokale pc-shops. Op de website is tenslotte een ludieke video te zien waarin stand-up comedian Henk Ryckaert aantoont dat ‘zelf kiezen’ inderdaad erg leuk is.
 
“Met deze ‘Kiezen is leuk’-campagne willen we pc-kopers laten zien dat je bij een lokale pc-winkel zeker de pc kunt vinden die het beste bij je past,” zegt Kurt De Buck, marketing manager Intel Benelux. “Op die manier kun je zelf je eigen ‘droom-pc’ samenstellen. Daarbij gaat het niet alleen om zaken als processor, geheugen en opslagcapaciteit, maar bijvoorbeeld ook om de kleur, het design, LED-verlichting, koeling, prijs, etc. Ook voor een standaard-pc kan je overigens terecht bij de lokale pc-winkels”
 
 
alternatebusinesscnbintelitresellerjasakurt de buckpctones

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Producten bekijken