Bas Tulner wordt category marketing manager LG Mobile Benelux
LG Electronics benoemt Bas Tulner tot category marketing manager LG Mobile voor de Benelux-regio. In zijn nieuwe functie is Tulner verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van LG Mobile in Nederland, België en Luxemburg.
Voordat Tulner in dienst kwam bij LG, werkte hij elf jaar voor Sara Lee in verschillende marketing- en salesfuncties. Zijn laatste functie daar was marketing manager Pickwick bij Douwe Egberts Nederland, onderdeel van Sara Lee. In de periode hiervoor was Tulner onder andere verantwoordelijk voor de introductie van Senseo op de Nederlandse markt en vervolgens voor de lancering van Senseo wereldwijd.
“Consumentenmarketing heeft me altijd geboeid en na mijn werk in de fast moving consumer goods wilde ik graag de overstap maken naar de mobiele telefoniemarkt,” zegt Bas Tulner. “Een markt die zeer dynamisch en pas echt ‘fast moving’ is. De combinatie van technologie, concurrentie, operators en retail vind ik bijzonder boeiend. Mijn doelstelling is om het merk LG verder uit te bouwen en te laten groeien in de Benelux-markt. Consumenten zullen de komende jaren nog meer verrast worden met LG-producten die stijlvol design en smart technology combineren.”