GFI Software verandert wereldwijde partnerprogramma
GFI Software vernieuwt zijn partnerprogramma met de bedoeling om partners optimaal te kunnen ondersteunen. Zo heeft de organisatie de kwalificatiecriteria van de verschillende partnerniveaus gewijzigd en beschikken partners over nieuwe tools die nodig zijn om het marktaandeel van GFI Software te vergroten, de verkoop te stimuleren en opzet te verbeteren. Ruim vijftienduizend partners zullen baat hebben bij de wijziging van het programma.
“GFI is een kanaalgerichte organisatie en onze partners zijn enorm belangrijk voor de succes van het bedrijf,” zegt Walter Scott, CEO bij GFI Software. “Onze relatie met partners is eenvoudig; we willen dat zij succesvol zijn en wij doen er alles aan om ze hierbij te ondersteunen.”
“Het afgelopen jaar hebben we veel geïnvesteerd in het kanaal”, vervolgt Scott. “We beschikken nu over een toegewijd team dat bestaande en nieuwe partners voorziet van de middelen die zij nodig hebben om onze producten te verkopen. Hiertoe behoren ondermeer een verbeterd sales lead-programma, een nieuw deal registration-programma en vele andere initiatieven die van grote meerwaarde zijn voor onze partners.”
Het programma maakt deelname mogelijk voor diverse partnersoorten. Met scherpe prijzen, flexibele licenties en toegewijde verkoopondersteuning wil GFI Software zoveel mogelijk voldoen aan de behoeften van de partners.