AEG en Nextel nemen klanten failliete Sencit Enterprise over
Integratoren AEG en Nextel nemen elk een deel van de klanten van Sencit Enterprise Belgium over. Sencit Enterprise Belgium is het vroegere CSS Telecom – QCOM over, dat eind maart zijn activiteiten stopzette.
Het klantenbestand van Sencit Enterprise bestaat uit een 50-tal grote bedrijven. Met deze overname versterken zowel AEG als Nextel hun marktaandeel in Avaya oplossingen.
“Als toonaangevende telecom integrator versterken we onze positie in een sector in volle consolidatie,” zegt managing director Bart Troubleyn van Nextel. “ Voor de overgenomen klanten en medewerkers betekent het een nieuwe periode van stabiliteit en kwalitatieve dienstverlening.”
Nextel nam in januari 2010 al 250 telefonieklanten van Sencit Belgium over en een jaar eerder kwamen 36 medewerkers en 2500 Avaya klanten over toen Avaya zijn Tenovis-activiteiten afstootte.
“Dankzij een gestage groei tijdens de voorbije 5 jaren, telt AEG vandaag meer dan 100 klanten die gebruik maken van de Avaya-technologie,” zegt Vincent Pirson van AEG. “Bovendien heeft het merendeel van de medewerkers werkzaam binnen het telecom departement, meer dan 10 jaar ervaring met de Avaya-technologie. De overgenomen klanten zullen aldus genieten van de kwalitatief hoogstaande oplossingen en diensten die AEG Belgium biedt.”