Ingram Micro verloot Harley-Davidson
Ingram Micro organiseert een nieuwe incentive actie voor zijn resellers: wie tussen 1 mei en 25 juni producten verkoopt van 35 deelnemende vendors, loopt kans eind juni een Harley Davidson moto of een SmartForTwo auto te winnen.
Per aankoopschijf van 250 euro aan producten van de 35 deelnemende vendors krijgen de resellers een loterijticket. Bepaalde vendors geven ook twee tickets per schijf van 250 euro. Om alle resellers kans te geven, worden de deelnemers in drie urnes ingedeeld, afhankelijk van de omzet die ze in 2009 bij Ingram Micro maakten. Volgens senior marketing manager Axel Degreef bewijst deze aanpak dat het echt geen actie is voor de grote resellers alleen.
Uit de drie urnes worden alles samen negen finalisten getrokken, die uitgenodigd worden voor een finaletrekking op 30 juni. Marcel Waeyenbergh, zaakvoerder van MCSC (Veltem-Beisem), die de eerste tombola-actie van Ingram Micro won, raadt zijn collega’s alvast aan om deel te nemen: “Ik kan iedereen alleen maar aanbevelen om mee te doen ongeacht of het om een groot of klein bedrijf gaat. Mijn idee was voordien alvast dat het enkel voor de grote bedrijven weggelegd was om daar als winnaar uit te komen maar de feiten hebben het tegendeel bewezen.”
Om de resellers extra te motiveren, kunnen ze zich tijdens de Business Village van Ingram Micro op donderdag 27 juni al vergapen aan een Harley en een SmartForTwo.
Als steeds wordt deze tombola georganiseerd ten voordele van een humanitair doel, namelijk SOS Kinderdorpen, dat al jaren gesteund wordt door Ingram Micro. De opbrengst van deze tombola gaat naar de financiering van een SOS Kinderdorpen project in Kinshasa waar Vincent Kompany en Kim Gevaert peter en meter zijn. De finale trekking vindt plaats op 30 juni, de nationale feestdag van Congo.