Brocade verbetert Alliance Partner Network programma
Brocade kondigde een reeks nieuwe programma’s aan voor de belangrijkste verticale markten, waaronder zorg, hoger onderwijs, de publieke sector en financiële markten. Via gerichte marketingcampagnes en aantrekkelijke prijsstellingen, geeft Brocade haar partners extra mogelijkheden om klanten binnen de verticale markten te helpen hun netwerkinfrastructuren te optimaliseren en efficiënter zaken te doen.
Volgens IDC zullen de ICT-investeringen binnen de West-Europese zorgsector verder groeien van 12 miljard dollar in 2009 naar 14,4 miljard dollar in 2012. Om partners te helpen op deze kansen in te spelen, biedt Brocade’s nieuwe verticale initiatief end-to-end marketingcampagnes, speciale kortingsacties en uitgebreide ondersteuning via de uigebreide channel sales teams.
Om de channelpartners te kunnen ondersteunen bij hun activiteiten in de verticale markten, is Brocade begonnen met de uitrol van gerichte campagnes en verkoopprogramma’s. Het incentivesprogramma geldt voor alle verschillende niveaus binnen het Alliance Partner Network (APN) – van Elite tot Select – en bevat een oplopend dealregistratie programma die aangebrachte partnerdeals beschermt. Daarnaast biedt Brocade hierbinnen een compleet portfolio aan marketingmaterialen die klanten kunnen inzetten en aanpassen naar de wensen van de klant. De tools die Brocade haar partners biedt om de Brocade networking producten te kunnen verkopen bestaan onder andere uit training, uitgebreide marketingmaterialen en flexibel gebruik van Marketing Development Funds (MDF). Daarnaast maakt het APN programma gebruik van een geraffineerd identificatiesysteem om belangrijke leads te generen en op die manier partners te helpen hun verkoop en winst te verhogen.
Amanda Giddins, EMEA channel director bij Brocade, zegt over het nieuwe programma: “Om succesvol te kunnen opereren moeten onze partners zichzelf kunnen onderscheiden van de competitie en een op maat gemaakte oplossing aan de klant kunnen aanbieden. Brocade begrijpt de nuances die nodig zijn om zaken te kunnen doen binnen de verschillende segmenten. Met dit nieuwe programma geven wij onze partners een duidelijk concurrentievoordeel.”