Fortinet lanceert Gold Club
Fortinet reikt de leden van de Gold Club strategieën en middelen aan waarmee ze hun activiteiten kunnen versterken.
Met de lancering van de Gold Club wil Fortinet de zakelijke banden aanhalen met de gold partners uit de EMEA-regio. De leverancier van netwerkbeveiliging en oplossingen voor unified threat management onderstreept daarmee het belang van zijn partnerkanaal. “Geëngageerde partners zijn essentieel voor ons succes”, aldus Patrice Perche, Senior Vice President International Sales & Support bij Fortinet. “De Gold Club weerspiegelt onze strategie om een hoogwaardig kanaal aan te trekken en te behouden.”
De gold partners van Fortinet genieten al langer van de voordelen van het FortiPartner Program. Daar komen nu de extra’s van de Gold Club bij. Zo is er de website www.fortinet-goldclub.com, die moet uitgroeien tot het centrale trefpunt voor de nieuwe community. Op de site biedt Fortinet belangrijke technische, ondersteunende en verkoopinformatie aan. Er komen ook opleidingssessies voor de clubleden, via een reeks webinars.
Rechtstreeks contact
Verder zal Fortinet twee keer per jaar een Fortinet Gold Club Forum organiseren. Het gaat om een exclusief evenement waar de partners info krijgen over nieuwe technologieën, strategieën en extra inkomstenbronnen. Dat moet de partners onder meer toelaten beter in te spelen op de veranderende behoeften van de klanten en efficiënter lokale marktopportuniteiten te herkennen en te benutten. De bedoeling is om de gold partners tijdens het evenement rechtstreeks in contact te brengen met het topmanagement van Fortinet.