Nieuws

Tech Data neemt resellers mee naar Texas

 

Onder het motto ‘See The Difference’ organiseert Tech Data voor de vijfde keer een incentivereis voor resellers. Na Lapland, Venetië, Moskou en Isola 2000 trekt Tech Data dit keer naar Texas.
 
Voor de eindejaarsincentive heeft Tech Data met 35 leveranciers speciale promoties afgesproken. Samsung treedt op als hoofdsponsor. Het bedrijf koppelt aan de incentivereis zelf ook acties. Tech Data wijst resellers erop dat ze hun omzet kunnen vergroten door producten met een specifieke multiplicator aan te kopen. Hoe groter die multiplicator, hoe sneller de verkoopbarometer van de reseller de hoogte in gaat, en hoe meer hij zijn winstkansen voor de trip naar Texas vergroot.
 
De actie loopt nog tot eind januari. Dan bepaalt Tech Data uit de ingeschreven resellers van de verschillende klantensegmenten de 24 winnaars. De reis met resellers en leveranciers naar Texas is eind maart gepland.
 
Nieuwe vendors
Intussen heeft Tech Data haar aanbod uitgebreid met de producten van Zotac en PresTop. Via de samenwerking met Zotac wil Tech Data de beschikbaarheid en time-to-market van grafische kaarten verbeteren. Met de mini-pc van Zotac komt er ook een nieuw product bij op de componentenafdeling. De overeenkomst met PresTop brengt de volledige lijn touchscreens en touchtafels van Philips naar Tech Data. Eerder nam Tech Data al de monitors voor digital signage van Philips in het assortiment op.
 
Info en inschrijvingen via //www.techdata.be/seethedifference
 
businessincentiveitresellertech data

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Producten bekijken