Arrow ECS introduceert prepaid technische ondersteuning
Arrow ECS breidt zijn activiteiten uit met One Call Support, een dienst voor prepaid technische ondersteuning. Daarmee beschikken klanten van de VAD over één aanspreekpunt voor alle technische problemen.
Via One Call Support beschikken klanten over technische ondersteuning op producten van 31 ICT-leveranciers: AEP, Allot, Blue-Coat, CA, Citrix, Commvault, DataCore, Double-Take, EMC, Fortinet, HDS, HP, IBM, Lakeside Software, McAfee, Mircosoft, N computing, NetApp, Netgear, Novell, PKWare, Radware, Riverbed, RSA, SafeNet, Sonicwall, Sophos, ThinPrint, VMWare, Wyse en Zeus. One Call Support is dag en nacht beschikbaar, zeven dagen per week.
Bart van Rheenen, Managing Director bij Arrow ECS Benelux toont zich bijzonder enthousiast over de nieuwe dienst voor resellers en hun klanten. “We vervangen hiermee de bestaande onderhoudscontracten van leveranciers door een contract te bieden dat vrijwel elk product van het datacenter omvat. Met One Call Support nemen we de frustratie van de zogenaamde single supplier-contracten weg.”
Eén aanspreekpunt
Met One Call Support biedt Arrow ondersteuning via een persoonlijke aanpak en één aanspreekpunt. “Hier geen automatische menu’s of voicemails”, zo klinkt het. “Wie de dienst opbelt wordt ook niet eindeloos doorgestuurd naar een andere collega of naar een andere leverancier. We bieden een centraal aanspreekpunt voor alle vragen op het gebied van ICT-infrastructuur.” Arrow ECS brengt daarvoor een team in stelling dat bestaat uit gecertificeerde experts.