Nieuws

Bedrijven willen steeds vaker bellen via de cloud

De cloud begint meer en meer een vaste plaats te krijgen binnen het bedrijfsleven. Ook het bellen via de cloud kan bedrijven veel bieden.

 
De installatie en vervanging van een telefooncentrale vraagt telkens een grote investering in hardware. Het is dan ook niet verwonderlijk dat bedrijven op zoek zijn naar alternatieven. De cloud kan hierbij soelaas bieden. Het is namelijk een veelzijdig platform dat door veel bedrijven al langer gebruikt wordt voor andere toepassingen.
 
“We merken de laatste tijd meer en meer in onze gesprekken met zaakvoerders dat de interesse in op cloudgebaseerde communicatietoepassingen toeneemt. Vooral bellen via de cloud is hierbij een hot topic,” zegt Ghistian Meulenijzer, COO bij First.
 
First probeert dan ook kort op de bal te spelen door het aanbieden van een veelzijdige communicatietool. Hiervoor werken ze nauw samen met Microsoft om complexe implementaties van Skype for Business met Enterprise Voice te kunnen aanbieden aan hun klanten.
 
Met de tool kan je onder andere gratis bellen, documenten realtime delen en bespreken en conference calls organiseren en bied je klanten een platform waarmee slimmer en efficiënter gewerkt kan worden.
 
Op 26 november organiseren Smart Business en ZDNet seminaries rond Het Digitale Kantoor en Cloud & Business Continuity. Meer informatie en mogelijkheid tot inschrijven vindt u op www.businessmeetsit.be.

bellenbmitcloudbusinesscontinuitybusinessbusiness continuitybusiness meets itcloudcommunicatiedigitale kantoorfirst

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Producten bekijken