LinkedIn urenlang niet bereikbaar in Europa
Vanaf maandagmiddag kreeg LinkedIn af te rekenen met enkele technische problemen. De website reageerde traag en was uiteindelijk niet te bereiken. Het grotendeel van de problemen situeerden zich in Europa. Onder andere gebruikers in ons land, maar ook Frankrijk, Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk gaven te kennen dat de website was gecrasht.
Some members may be experiencing issues with our site. Our team is working hard to resolve. Stay tuned.
— LinkedIn Help (@LinkedInHelp) November 14, 2016
LinkedIn reageerde snel op Twitter: “Sommige leden kunnen problemen hebben ervaren met onze site. Ons team is hard aan het werk om het op te lossen. Blijf op de hoogte.” Volgens het sociaal netwerk ging het om “problemen met tussenpozen”. Wat de moeilijkheden veroorzaakte, werd niet bekendgemaakt. Het euvel werd uiteindelijk vannacht opgelost.
The issues some members experienced with our site earlier have been cleared. Thanks for your patience.
— LinkedIn Help (@LinkedInHelp) November 15, 2016
//www.smartbiz.be/nieuws/168542/salesforce-saboteert-overname-linkedin-door-microsoft/