SafeShops lanceert reviewtool voor Belgische webshops
Het tonen van reviews in je webshop kan (meestal) voordelen opleveren. Zo kunnen je klanten meteen zien dat je betrouwbaar bent en weten ze wat ze kunnen verwachten van je product of dienst. Belgische belangenvereniging SafeShops klopte daarom aan bij The Feedback Company om een gepersonaliseerde review-widget te creëren die webwinkeliers online kunnen plaatsen.
Met de tool kan je je klanten uitnodigen om een korte evaluatie achter te laten; die reviews verschijnen op je website, vergezeld van een score op vijf. Bovendien wordt de score getoond in Google AdWords-advertenties en kan een hoger aantal reviews ervoor zorgen dat je hoger belandt in de lijst met Google-zoekresultaten. Eerlijkheidshalve komen alle reviews automatisch in de tool terecht, hoewel je bij ondermaatse scores eerst twee weken de tijd krijgt om het probleem samen met de klant op te lossen.
Leden kunnen opteren voor de review-widget met het SafeShops-keurlabel, en krijgen een korting op de abonnementsprijs. Voor een standaardpakket betaal je 32,5 euro en kan je 450 feedbackuitnodigingen per maand uitsturen.
https://www.twinkle.be/achtergrond/166791/hoe-ga-je-om-met-negatieve-reviews/