2ehands.be wilt professionele handelaars etaleren via advertenties
Concreet zullen handelaars vanaf volgend jaar een advertentie kunnen plaatsen tussen de zoekertjes op 2ehands.be. De advertentie komt bovenaan de lijst en stuurt bezoekers rechtstreeks door naar de eigen webshop.
Admarkt, zoals de adverteerfunctie werd genoemd, richt zich zo op professionele online verkopers die al beschikken over een eigen webshop. De functie is gebaseerd op het CPC-model (‘Cost Per Click’): voor elke klik betaalt de handelaar een bepaalde bedrag. Op het einde van de maand wordt het totaal aantal kliks afgerekend. Via het platform kunnen handelaars het 2ehands-publiek bereiken, terwijl ze een grip houden op de kosten, klinkt het.
De zoekertjeswebsite heeft tot 3,2 miljoen bezoekers per maand. Die bezoekers zijn niet alleen op zoek naar tweedehands koopjes, laat 2ehands weten in een persbericht. Uit een bevraging blijkt dat ze openstaan voor ‘elk relevant aanbod’ dat aansluit bij hun zoekopdracht.