Deliveroo introduceert levering in hotelkamers: Deliveroom
Stel je even voor: je bent op hotel en wil via roomservice eten bestellen, maar de menukaart weet je niet te bekoren. Als je toch per se eten wil zien verschijnen aan je kamerdeur, kan je daarvoor nu ook beroep doen op de leveringsdienst Deliveroo. Deze service is momenteel slechts beschikbaar in enkele Brusselse hotels en draagt de naam Deliveroom.
Verrassend makkelijk
Deliveroom is reeds getest en goedgekeurd in het Brusselse hotel Made in Louise en gaat bovendien heel makkelijk in zijn werk. In de hotelkamers vind je een menu van Deliveroo dat ontworpen is in samenwerking met het hotel in kwestie. Via een hotelaccount plaats je vervolgens je bestelling bij een restaurant naar keuze, waarna het bestelbedrag wordt opgeteld bij de hotelfactuur. Wanneer je na je verblijf die factuur betaalt, wordt dit bedrag verrekend. Op het moment van de bestelling zelf hoef je je dus geen zorgen te maken over de betaling.
Voor hotels zelf is de samenwerking met Deliveroo ook makkelijk, aangezien zij hierdoor zelf geen uitgebreide keuken moeten onderhouden. Voor gasten is het ook aangenaam om een uitgebreid aanbod te hebben van restaurants waar zij eten kunnen bestellen. Het gaat hier dan ook duidelijk om een win-winsituatie.
Tot slot zou Deliveroom in de loop van 2019 beschikbaar moeten worden in meer dan 25 Belgische hotels.