PayPal retourkostenvergoeding: hoe werkt het?
PayPal is een superhandige betaaloplossing voor al je online aankopen. Het bedrijf is al jaren een vaste waarde bij veel webshops. Maar veel gebruikers weten niet dat het betaalplatform ook een heleboel extra tools aanreikt voor klanten die niet tevreden zijn of in sommige gevallen ook bedrogen worden bij online aankopen.
PayPal retourkostenvergoeding
Een dienst van het gelijknamige betaalplatform die maar weinig mensen kennen. Met de retourkostenvergoeding kan je namelijk zorgeloos online shoppen bij buitenlandse bedrijven die in sommige gevallen geen gratis retour aanbieden. Zo kan je zo’n 12 keer per kalenderjaar tot 30 euro per retourzending terugvragen bij het bedrijf.
Hoe werkt het?
Opgelet: de vergoeding wordt alleen terugbetaald op voorwaarde dat de aankoop via PayPal is gedaan.
Stap 1
Surf naar deze pagina op PayPal.com en klik op ‘Activeer de service’.
Stap 2
Stuur je aankoop terug naar de webshop in kwestie en bewaar het verzendbewijs.
Stap 3
Log in op je PayPal-account en klik bij de transactie op ‘dien een verzoek tot terugbetaling in’.
Stap 4
Volg de instructies.
Stap 5
Wacht op de goedkeuring, normaal krijg je binnen vijf werkdagen het geld teruggestort.
Gebruik jij PayPal vaak bij online aankopen? Deel je ervaringen met ons via de commentsectie onderaan!