[Partnerinfo] Synergics: De oplossing voor de actuele uitdagingen

Met de vele hypes en nieuwe technologieën die de kop opsteken, is het uitermate belangrijk dat klanten goed nadenken en de juiste keuze kunnen maken.

 
Maak kennis met Synergics: De Belgische Cloud Change Agent die de markt aan het veroveren is. In de almaar sneller digitaliserende wereld, maakt Synergics de nieuwste technologieën verstaanbaar voor hun klanten. Ze begeleiden hen in de weg naar een productievere werkplek, een wendbaardere organisatie en ze brengen innovatie binnen de organisatie dankzij slimme software. Dit wordt ook erkend door Microsoft door het toekennen van de Rising Star Award voor Synergics in 2016.
 

De uitdaging

De digitale transformatie is een feit en dagdagelijks worden organisaties geconfronteerd met de moeilijkheden die deze hervorming met zich meebrengt. Om zich zo snel mogelijk deze verandering meester te maken, zoeken bedrijven vaak op kort termijn naar tussentijdse oplossingen die uiteindelijk enkel de productiviteit van de werknemers ondermijnen en die de organisatie dwingen zich telkens aan te passen.
 
Bovenop deze digitalisering worden bedrijven vandaag ook geconfronteerd met de General Data Protection Regulation (GDPR). Vanaf 25 mei 2018 zullen bedrijven en overheidsinstanties die persoonsgegevens verzamelen een hele resem regels moeten naleven, opgelegd door de Europese Unie.
 
Wanneer bedrijven niet voldoen aan deze regels volgen er zware, financiële sancties. Wanneer een bedrijf zijn verzamelde data niet op een correcte manier beheert, wanneer het een ernstig data-lek niet meldt, of wanneer een bedrijf geen risico-assessment uitvoert, zal er een boete opgelegd worden van 2% van de jaarlijkse omzet. Voor ernstige misstappen kan dit bedrag zelfs oplopen tot 4% van de omzet, met een maximum van 20 miljoen euro.
 
Bedrijven moeten op zoek gaan naar een oplossing voor deze kopzorgen. Door de onvoorspelbaarheid en de verschillende obstakels in de markt wordt de bedrijfswereld een echte uitdaging. Bedrijfsleiders moeten op zoek gaan naar de geschikte technologische oplossingen waarmee ze zichzelf, hun werknemers en de hele organisatie kunnen bewapenen.
 

De Oplossing

Synergics is dankzij zijn kennis en ervaring in staat om deze actuele uitdagingen te onderkennen door hun expertise te delen aan de hand van hun drie houvasten: productiever werken, wendbaar organiseren en sneller innoveren. Ze zijn ervan overtuigd dat deze drie pijlers de sleutels zijn tot succes in tijden van transformatie.
 
Productiever werken. Door de juiste tools aan te bieden, begeleid met de nodige coaching en training, worden medewerkers efficiënter in hun dagdagelijkse taken en projecten. Dankzij deze combinatie creëert Synergics zo de ideale, digitale werkplek die het voor iedereen mogelijk maakt op een veel productievere manier te werken.
 
Wendbaar organiseren. Synergics focust zich op het openen van de deuren tot nieuwe technologieën waarbij flexibiliteit en schaalbaarheid centraal staan. Door de juiste technologische bouwstenen samen te brengen, bouwen ze een hybride IT-omgeving die bedrijven in staat stelt om deze snelle, digitale wereld te trotseren. Ze kunnen wendbaar organiseren.
 
Sneller innoveren. Om  de markt steeds een stapje voor te zijn, moet men steeds twee stappen verder kunnen denken dan zijn concurrenten. Door het optimaliseren van de eigen bedrijfsdata en door het inschakelen van slimme toepassingen, kunnen er analytische inzichten worden opgebouwd. Dankzij deze inzichten hebben organisaties beter zicht op de markt en zo ook op de concurrentie. Deze inzichten laten ook toe dat men sneller kan innoveren.
 

Continue cyclus van optimalisatie

Enerzijds doet Synergics dit door te inspireren, en anderzijds door de juiste technologieën te implementeren, legt Jochen Maertens uit, CEO van Synergics. “In de eerste fase ontwikkelen we een strategische visie samen met de klant waarin we enkele scenario’s opbouwen die hen een beeld geven van hoe ze in hun specifieke sector kunnen optimaliseren. We volgen daarvoor de allerlaatste trends, en zetten de eindgebruiker centraal.” Daarna kunnen de voorgestelde scenario’s desgewenst worden geïmplementeerd, maar dat betekent geenszins het einde van de samenwerking. “Wij stoppen niet na de implementatie: ook de verdere ontzorging, het operationele beheer en de continue cyclus van optimalisatie, is iets dat we bij elke klant voor ogen hebben. Onze customer intimacy is daarbij een belangrijk element. We luisteren nauwgezet naar de klant om te begrijpen wat ze nodig hebben om te optimaliseren en stellen van daaruit telkens de juiste oplossingen voor.”
 
Volgens Jochen Maertens, CEO van Synergics, moeten klanten vooral opletten dat ze een weloverwogen keuze maken. “Met de vele hypes en nieuwe technologieën die de kop opsteken, is het uitermate belangrijk dat klanten goed nadenken en de juiste keuze kunnen maken. Het is essentieel om te kijken waar die meerwaarde uit gehaald kan worden, rekening houdend met hun specifieke sector en bedrijfsdoelstellingen. We zien de laatste tijd ook dat die digitale transformatie in een stroomversnelling terechtkomt. Zaakvoerders zien dat ze moeten schakelen, blijven niet meer langs de kant zitten, en gaan echt tot actie over.”

businessmanager aan het woordpartnerinfo

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Producten bekijken