Fusie Buckaroo en SEPAY creëert oplossingen voor omnichannel betaalervaring
Paul Scholten, CEO van Buckaroo: ‘Ik ben verheugd om te zien hoe de fusie tussen Buckaroo en SEPAY een nieuw hoofdstuk van groei en mogelijkheden zal openen. Zowel bestaande als nieuwe klanten kunnen bij ons terecht om naast de huidige betaaloplossingen het aanbod uit te breiden met mobiele en vaste betaalautomaten. Hierdoor kunnen consumenten – zowel online als in de fysieke winkel – bij het verrichten van betalingen nog meer gebruiksgemak en flexibiliteit ervaren.’
Van SEPAY naar SEPAY by Buckaroo
SEPAY is een van de grootste onafhankelijke aanbieders van betaalautomaten in de Benelux. SEPAY bedient haar klanten met het verkopen, leasen en verhuren van mobiele en vaste betaalautomaten inclusief de bijbehorende debet- en credit-transacties. Met de fusie verandert de naam van SEPAY naar SEPAY by Buckaroo.
Herman Roebersen, CSME bij Buckaroo: ‘Consumenten vragen om een omnichannel betaaloplossing. Ook in de fysieke winkel groeit deze vraag. Nu gaan we als SEPAY by Buckaroo én als onderdeel van Buckaroo gezamenlijk onze krachten bundelen om betalingen voor bedrijven nog completer, eenvoudiger, veiliger en toegankelijker te maken.’
Doelgericht en toegankelijk
Met het oog op de toekomst gaan Buckaroo en SEPAY by Buckaroo gezamenlijk bedrijven ondersteunen in de verdere ontwikkeling van hun betaalstrategie. Naast omnichannel betaaloplossingen kunnen klanten van Buckaroo en SEPAY by Buckaroo altijd rekenen op een toegankelijke betaalprovider die meedenkt en optimale ondersteuning en service biedt
Dit artikel is een ingezonden persbericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.