Nieuws

Rolls-Royce lanceert eigen app, speciaal voor klanten

Whispers is de nieuwe app van Rolls-Royce. De app is een soort social media platform uitsluitend voor bezitters van de luxe wagen en geeft ook tips voor wat zij met hun geld allemaal kunnen doen.

Het bekende automerk Rolls-Royce heeft een nieuwe dienst uitgerold genaamd Whispers. Deze app is voor eigenaren die met elkaar in contact willen komen, maar biedt ook een feed met allerlei dure producten om aan te schaffen.

 

Je eigen racecircuit

Naast het aanbieden van allerlei kostbare producten, worden er in de app ook tips gegeven voor activiteiten met een onbeperkt budget. Zo is er te lezen hoe je je eigen cognac kunt maken en wordt er advies gegeven over bijzondere reizen. Zoals bijvoorbeeld een reis naar Antarctica met een privéjet. Maar ook voor het geven van feestjes op een privéjacht, of het bouwen en ontwerpen van je eigen racecircuit kun je de nodige informatie vinden op Whispers. CEO van Rolls-Royce, Torsten Müller-Ötvös laat in een verklaring het volgende weten:

“Met genoegen introduceren we vandaag een applicatie genaamd Whispers. Whispers biedt transformerende ervaringen, zeldzame en gewilde producten, eigenzinnige rijkdommen en exclusieve Rolls-Royce previews die door Rolls-Royce worden samengesteld en aangeboden worden aan onze wereldwijde community”.

Tevreden klanten

De app is eerst getest aan een kleine groep klanten, het beviel de wagenbezitters zo goed dat het bedrijf besloot om Whispers wereldwijd te lanceren. De app is uitsluitend voor Rolls-Royce bezitters te downloaden in Europa, het Midden-Oosten en de Verenigde Staten. Bekijk meer over de app in de video hieronder:

 

 

appluxeontspanningrijkdomrolls-roycewagen

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Producten bekijken