Orange lanceert digitaal merk Hey! voor tech-savvy mensen
Hey! is het nieuwe merk van Orange dat een antwoord biedt op de behoeften van digital-savvy klanten. hey! is een 100 procent digitaal merk dat een participatieve aanpak hanteert, speciaal ontworpen om tegemoet te komen aan de behoeften van ultra-connected klanten die hun leven volledig digitaal georiënteerd hebben.
Dit nieuwe next generation-aanbod is volgens de provider gebaseerd op 4 pijlers: 100 procent digitaal, Genereus, Low impact, Evoluerend. Het nieuwe merk wil de markt opschudden door gemeenschappen in het hart van zijn aanbiedingen te plaatsen. De drie hey!-aanbiedingen, met aantrekkelijke onlineprijzen en uitgebreide mobiele data, worden op 24 september 2021 gelanceerd. Er zullen bij aanvang drie abonnementen in het aanbod beschikbaar zijn.
Hey!
Het doel van het merk? Mobile Vikings en consoorten aftroeven door heel veel data te bieden voor weinig geld. Dit zijn de abonnementen die Hey! bij aanvang wil aanbieden:
Het nieuwe merk zal met plezier gebruik maken van het hoogwaardige netwerk van Orange Belgium, dat een uitstekende mobiele dekking en snelle mobiele data biedt, maar ook innovatieve technologieën zoals HD Voice, VoLTE en Voice over WiFi.