HelloFresh start verkoop maaltijdbox in Londense pop-up
De Londenaar betaalt tien pond per maaltijdbox uit de pop-up store. HelloFresh biedt er ook non-alcoholische mocktails aan, verloot een foodie trip naar Florence en geeft gratis boxen weg aan de eerste honderd mensen die een foto van zichzelf bij de pop-up store op Twitter plaatsen. ‘We vieren onze vijfde verjaardag, en de opening van onze eerste retail-locatie markeert een belangrijk moment voor ons bedrijf,’ zegt CEO Ian Marsh in de Britse media.
HelloFresh doneert daarnaast tien procent van zijn inkomsten aan The Felix Project, een goed doel dat de verspilling van eten in de Engelse hoofdstad tegengaat. Afgelopen november doneerde HelloFresh aan hetzelfde goede doel; toen konden klanten grote maaltijdboxen met drie recepten voor twee personen meenemen voor een prijs die ze zelf bepaalden.
Vorige week nog kreeg HelloFresh-moeder Rocket Internet overigens een flinke tegenslag te verwerken toen grootste investeerder Kinnevik zijn belang in de firma halveerde. HelloFresh ontving eerder veel groeigeld van het moederbedrijf en Kinnevik, maar Rocket Internet staat niet langer goed bekend bij investeerders na een negatief advies van analisten in september.
https://www.twinkle.be/nieuws/166705/maaltijdboxen-worden-niet-door-iedereen-gesmaakt/