De impact van je analytics maximaliseren
Op het eerste gezicht zijn analytics gewoon wat grafiekjes, cijfertjes en diagrammen die aangeven hoe goed jouw onderneming bezig is. Die gegevens kunnen echter heel wat betekenen voor je onderneming als je weet wat je ermee moet doen.
Deze white paper speelt in op dit groeiende belang van analytics. Bedrijven maken namelijk steeds meer gebruik van platformen voor analytics, maar weten die niet altijd optimaal te benutten. Daarom wordt er hier o.a. aangetoond wat de voordelen zijn van een dergelijk platform en hoe je dit strategisch kan gebruiken om van je onderneming een succesverhaal te maken.
Om hierop in te spelen en de consument centraal te plaatsen, bestaan er verschillende digitale tools. Een belangrijk voorbeeld is hier locatiekennis verzamelen over de consument zodat jij weet hoe hij omgaat met jouw platform en waar hij naar op zoek is. Meer daarover lees je in deze white paper.
[whitepaper title=”De impact van je analytics maximaliseren” thumb_url=”https://www.sc.pages02.net/lp/21028/392839/howto.jpg” download_url=”https://www.pages02.net/minocmediaservices/whitepaper2019/20190423_sas_here_and_now”][/whitepaper]