Webinar: de kracht van personalisatie in online retail
In een wereld die een aardverschuiving richting het digitale heeft doorgemaakt en steeds meer afhankelijk wordt van e-commerce, zien we dat ook traditionele spelers online gaan. De retailsector is geen uitzondering op de regel. Het digitale retaillandschap wordt steeds competitiever. Om nog succesvol te kunnen zijn in de huidige retailmarkt, moet je verder durven kijken dan de ‘klantervaring’ en personalisatie op basis van data gaan benaderen.
Microsoft en Episerver slaan de handen in elkaar tijdens dit exclusieve Industry Circles virtuele evenement. Experten tonen je hoe je als retailer naadloze gepersonaliseerde digitale ervaringen kan bieden die even aantrekkelijk, neen, zelfs aantrekkelijker zijn dan fysieke shopervaringen voor je klanten.
Tijdens deze sessie zal gastspreker Tirdad Zandeh, hoofd e-commerce bij Blomsterlandet, vertellen hoe het bedrijf zijn strategie transformeert om aan de eisen van toekomstige consumenten te blijven voldoen. Die inzichten kan je toepassen om je eigen bedrijf aan te passen conform met nieuwe trends in de retailsector. De line-up wordt aangevuld door Michele Camuri van Microsoft en George Lavric en Hampus Persson van Episerver.
Wat zal ik leren tijdens dit webinar?
- Hoe je de omschakeling naar hybride-retail aanpakt
- Hoe de impact van deze aanpak te meten
- Hoe veerkrachtiger te worden in een veranderende wereld
- Hoe tegelijkertijd duurzaamheid te omarmen
Is je interesse gewekt? Het webinar zal plaatsvinden op dinsdag 23 maart (14u-14u45). Registratie is volledig gratis, dit kan door op onderstaande knop te klikken.