Werknemers ontvluchten grootste iPhone-fabriek vanwege langdurige lockdown
Werknemers van het Chinese techbedrijf Foxconn zijn de fabriek ontvlucht tijdens een aanhoudende lockdown. De fabriek in de Chinese stad Zhengzhou ging vorige week op slot nadat er mensen positief hadden getest op Covid-19.






