Wordt thuiswerken de nieuwe norm? De waarheid ligt in het midden. Ontdek hoe ook jouw onderneming aan telewerken kan doen met alle nodig tips & tricks in dit e-book. Een handleiding tot telewerk.

De discussie of telewerken het ‘nieuwe normaal’ moet worden lijkt eindeloos te zijn. De cijfers laten in ieder geval zien dat telewerken het nog lang niet is: slechts 1 op de 5 Belgische medewerkers werkt af en toe eens vanop afstand. Nog te veel wordt de discussie gevoerd op basis van de hardnekkige vooroordelen die bestaan over telewerken.

In dit e-book nemen we afstand van die vooroordelen en onderzoeken we wanneer telewerken wel of niet gunstig kan zijn voor je organisatie. Verder maken we een onderscheid tussen de verschillende vormen van telewerken, en bespreken we de wettelijke bepalingen waar je als werkgever en werknemer rekening mee moet houden. Daarna zetten we de belangrijkste voor- en nadelen van telewerken op een rijtje, om van daaruit een stappenplan op te stellen die je als leidraad kan gebruiken om telewerken in je organisatie te integreren. Om te voorkomen dat elke werknemer die vanop afstand werkt ten prooi valt aan cybercriminaliteit, geven we zeven belangrijke tips om je telewerkplek te beveiligen. Als afsluiter bespreken we telewerken vanuit een breder maatschappelijk oogpunt.

Voornaam*
Achternaam*
Jobtitel*
Bedrijf*
E-mail*
Telefoonnummer*
Door het downloaden van deze white paper gaat u akkoord met onze privacy-, cookie- en algemene voorwaarden. Uw gegevens worden opgenomen in onze database en kunnen gedeeld worden met de samenstellers van deze downloads. We maken er u op attent dat u door deze samenstellers kan worden benaderd. U kan uw gegevens hier centraal bekijken, beheren, uitschrijven of aanpassen.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here