De oprichters van Intuo investeren verder in de ontwikkeling van een slimme mensen-zoekrobot en hebben een kapitaalronde succesvol afgerond. Zowel de bestaande aandeelhouders als Telenet hebben ingeschreven. Samen met de nieuwe financiële middelen versnelt ook de internationale expansie. In het Verenigd Koninkrijk werd een samenwerkingsovereenkomst met het Britse Dragonfish afgesloten. Nieuwe kapitaalronde succesvol afgesloten “De […]

Advertentie

De oprichters van Intuo investeren verder in de ontwikkeling van een slimme mensen-zoekrobot en hebben een kapitaalronde succesvol afgerond. Zowel de bestaande aandeelhouders als Telenet hebben ingeschreven. Samen met de nieuwe financiële middelen versnelt ook de internationale expansie. In het Verenigd Koninkrijk werd een samenwerkingsovereenkomst met het Britse Dragonfish afgesloten.

Nieuwe kapitaalronde succesvol afgesloten
“De skills die een bedrijf nodig heeft veranderen steeds sneller, mensen willen ook weten welke skills een meerwaarde gaan bieden in de toekomst. Daarom ontwikkelt Intuo verder een slimme mensen-zoekrobot. Onze opgebouwde track record heeft ons in staat gesteld om snel extra kapitaal op te halen bij Telenet en de bestaande aandeelhouders. Deze nieuwe middelen zullen ons in staat stellen om enerzijds onze zoekrobot verder te ontwikkelen en anderzijds onze activiteiten in Londen te versnellen. In het Verenigd Koninkrijk werd een samenwerkingsovereenkomst met het Britse Dragonfish afgesloten, dankzij deze samenwerking kunnen we onze focus ook op grotere organisaties leggen,” aldus Tim Clauwaert, CEO van Intuo.

Akkoord met Britse Dragonfish als opstap naar verdere internationale doorbraak…
Het systeem van Intuo stoelt op permanente feedback en op het empoweren van de medewerkers die zo de regie van hun werk steeds meer en steeds beter in eigen handen kunnen nemen . Het Britse Dragonfish zet eveneens in op de combinatie van toptechnologie en menselijke dialoog om zo tot de cultuurveranderingen en de betrokkenheid te komen die organisaties nodig hebben om hun business duurzaam te transformeren. “Van bij de eerste contacten”, zegt Jan Van Damme, busines developer UK, “was duidelijk dat onze visies volledig parallel lopen. Daarom zijn we ervan overtuigd dat onze samenwerkings-overeenkomst voor beide bedrijven een win-win zal zijn en ons niet alleen in staat zal stellen om in Groot-Brittannië organisaties te overtuigen om met ons in zee te gaan, maar om ook via de filialen van Dragonfish in de Verenigde Staten en Australië snel voort te werken aan onze wereldwijde expansie.”

…en naar partnerships met grotere klanten
Intuo heeft door in Nederland in zee te gaan met Human Capital kunnen vaststellen dat een doorgedreven samenwerking met een lokale speler enorm veel deuren opent. “Ondertussen zijn we door een nieuwe design van onze tool en door de ontwikkeling van doorgedreven Advanced People Analytics in staat om voor grote organisaties met 500 tot 2000 medewerkers te werken”, verduidelijkt Gilles Mattelin nog.

Employee centricity is meer dan ooit een noodzaak
“We kunnen inmiddels een ‘track record’ voorleggen” zegt mede-oprichter en VP Sales Gilles Mattelin, “dat aangeeft hoe sterk de technologie van ons platform bedrijven helpt om hun medewerkers centraal te plaatsen en om op die manier zowel de medewerkerstevredenheid als de resultaten te verbeteren. Na de grote doorbraak van ‘customer centricity’ met onder andere aandacht voor ‘conversation management’, zien steeds meer organisaties in dat ook ‘employee centricity’ van cruciaal belang is om in de snel veranderende context toekomstbestendig te zijn.

Advertentie