N26

N26 heeft door de coronacrisis de uitrol van een 100% digitale portemonnee versneld uitgebracht.

De wereldwijde digitale bank N26 kondigt vandaag een nieuwe functie aan waarbij klanten de digitale versie van hun kaart aan hun mobiele portemonnee kunnen toevoegen. Zo kunnen klanten die rekening meteen gebruiken, nog voor de fysieke kaart aankomt.  

“In de afgelopen weken hebben we, met de opkomende Covid-19-crisis, een toename gezien in de vraag naar mobiele betaaloplossingen.”

Jeremy Rosseli, General Manager N26 België

N26 v.s. COVID-19

De functie is beschikbaar voor alle nieuwe én bestaande klanten die momenteel wachten op hun fysieke kaart, maar ook voor klanten die opnieuw een kaart hebben aangevraagd of kozen voor de premium versie, gedurende 30 dagen vanaf de creatie van de mobiele portemonnee kaart. De ontwikkeling van de nieuwe functie werd versneld om N26-klanten te helpen die geïmpacteerd zijn door de huidige COVID-19 crisis.

In de huidige situatie waarin mensen thuis geïsoleerd geraken en de levering van fysieke kaarten vertraagd of beperkt is, stelt deze functie de klanten in staat om makkelijker en soepeler te bankieren zonder dat ze daarvoor hun huis hoeven te verlaten. De nieuwe functie is nu beschikbaar voor alle N26-klanten in Europa.

N26

Apple Pay en Google Pay

Na de eerste oplaadbeurt kunnen klanten hun N26-kaart activeren en de rekening nog in gebruik nemen op dezelfde dag dat ze zich aanmelden via de Apple of Google Pay mobiele portemonnee, met een maximum van 200 euro per dag, op een manier die snel simpel en veilig is.

Gerelateerde artikelen

Dossier fintech: van cashloos naar kaartloos

De banksector ondergaat hevige veranderingen. Nieuwe spelers betreden de markt. FinTech start-ups rijzen als paddenstoelen uit de grond en we betalen steeds meer met onze smartphone of smartwatch.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here