Nieuws

Belgische LifePowr lanceert vernieuwd stopcontact voor onderweg

In het midden van een bos je toestellen opladen, kan dankzij de Lifepowr A3. Door de straffe powerbank te combineren met een zonnepaneel wordt je volledig onafhankelijk van het elektriciteitsnet.

Een Belgisch bedrijf start een Indiegogo-campagne voor wat zij een ‘stopcontact on-the-go’ noemen. De Lifepowr A3 is een power bank met een capaciteit van maar liefst 27.000 mAh. Het toestel heeft de nodige aansluitingen, waaronder een klassiek stopcontact en USB-poorten, waardoor je onder andere je laptop, smartphone en draagbare speaker weer kan opladen. Lifepowr biedt eveneens een plooibaar zonnepaneel aan, wat ideaal is voor kampeerders.

Verbeteringen

Twee jaar geleden voerde Lifepowr al een Indiegogo-campagne voor een soortgelijk product: de Lifepowr A2. Deze campagne was een doorslaand succes, met maar liefst 241 procent van het beoogde budget gesponsord. Met de Lifepowr A3 probeert het Belgische bedrijf dit succes te herhalen. Net als zijn voorganger heeft de powerbank een capaciteit van 27.000 mAh. In plaats van slechts een USB-poort en een stopcontact, kan je op de vernieuwde batterij twee USB C-poorten, twee USB A-poorten en een stopcontact terugvinden. Hierdoor kan je tot wel vijf toestellen gelijktijdig opladen.

Volgens de makers van de Lifepowr A3 kan op minder dan een uur tijd de powerbank voor 50 procent opladen. Om het toestel volledig op te laden, moet je drie uur geduld hebben. Zowel de USB-C- als USB A-poorten ondersteunen Quick Charge 3.0, wat vier keer zo snel werkt als een klassieke USB-poort. De USB C-poorten ondersteunen eveneens Thunderbolt 3.

Succesvolle campagne

Lifepowr biedt zijn powerbank op Indiegogo aan een minimumprijs van 159 dollar aan. Wie 99 dollar sponsort, krijgt het bijhorende zonnepaneel. Voor 239 dollar kon je een combinatie van de powerbank en zonnepaneel krijgen, maar dit pakket is al uitverkocht. Wie 350 dollar betaalt, krijgt een meer uitgebreide versie van dit combopakket.

Je moet steeds uitkijken wanneer je een Indiegogo-campagne steunt. In het verleden werden al campagnes gevoerd voor neppe producten, waarna backers hun geld verloren zagen gaan. Lifepowr heeft in het verleden echter al een succesvolle campagne gevoerd, waarna alle backers – zoals belooft – het stopcontact on-the-go kregen. Bovendien heeft de nieuwe campagne al 187 procent van zijn doel bereikt, terwijl de campagne nog 15 dagen loopt.

indiegogoLifepowrpowerbankstopcontact on-the-go

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Het is Black Friday bij bol.com!

Het is Black Friday bij bol.com!

Deals scoren