Nieuws

TEASER EVENT REPORT – Salesforce Basecamp 2018

Op 14 juni organiseerde Salesforce haar jaarlijkse business event in de Aula Magna van Louvain-La-Neuve. Ook dit jaar was het weer een interessante editie.

 

 

Zo werden we vergast op een aantal keynotes van industry leaders zoals Toyota,  Thalys en de up and coming Molengeek.

Die laatste is het Brusselse codeerproject van Julie Foulon en Ibrahim Ouassari.

 

Ook de breakout sessies stelden ons niet teleur; zo kwamen onder andere Barco en Deloitte ons verblijden met hun digitale transformatieverhaal.

 

Dit jaar is er ook veel aandacht voor diversiteit op de agenda dankzij het equality gesprek. Daar kwamen we te weten hoe enkele business-leiders omgaan met gelijkheid of het gebrek daaraan op de werkvloer en in hun dagelijks leven.

 

Salesforce is een out of the box thinker en bewees dat door de afsluitende keynote van Marc Sluszny. Sluszny is een avonturier en sportman die letterlijk geen grenzen kent.

 

In 1988 zwom hij nog op zijn eentje over het kanaal Calais-Dover, en nog geen tien jaar later beklom hij de Annapurnaberg (8031m!) zonder zuurstof. Hij kwam ons een woordje uitleg geven over angst, beperkende denkwijzen en persoonlijke groei.

 

Stay tuned for the full report!

 

Gerelateerde artikelen

Volg ons

69% korting + 3 maanden gratis

69% korting + 3 maanden gratis

Bezoek NordVPN

Business