Advertentie

De wereldwijde pandemie heeft in elke sector grote impact gehad, zowel positief als negatief en zowel tijdelijk als permanent. SAS heeft onderzoek gedaan naar hoe attitudes zijn veranderd en of bedrijven vooruitgang hebben geboekt bij het ontwikkelen van hun klantervaringen. Dit nieuwe onderzoek toont aan dat COVID-19 het belang van de klantervaring voor het koopgedrag van de consument heeft versterkt. En toch schieten merken nog tekort als het gaat om het leveren van deze geweldige ervaringen.

Dit nieuwe onderzoek van SAS brengt de meningen in heel EMEA samen en laat zien hoe COVID-19 de verwachtingen van klanten snel heeft veranderd, waardoor een heel nieuw soort klant is ontstaan die merken en organisaties tevreden moeten stellen, om ze voor de lange termijn als klant te behouden.

Je vindt in dit onderzoek onder andere antwoord op de volgende vragen:

  • Wat verstaan we onder een geweldige klantervaring vandaag de dag?
  • Hoe kan je je aanpassen en flexibel inspelen op de veranderende behoeften van de klant?
  • Hoe kan je profiteren van digitale adopters voor de lange termijn?
  • Hoe verschilt dit per sector en per regio?

Download het onderzoek hieronder:


LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here