Bol.com lijkt te werken aan een redesign van hun website. In een testomgeving peilen ze naar de reactie van hun klanten op het nieuwe ontwerp.


Bol.com vraagt klanten om feedback op nieuwe functionaliteiten via een testomgeving. Een aantal klanten heeft inmiddels een uitnodiging gekregen om functies op beta.bol.com te beoordelen.

Op de bètawebsite worden bezoekers onmiddellijk getrakteerd op een uitleg: ‘Opgepast! Je betreedt nu het testgebied van bol.com. Geen zorgen, je loopt geen gevaar: je kan hier alles doen wat je ook op bol.com doet. Maar je zal wel coole dingen zien. Hier testen we namelijk onze nieuwste ideeën. Deze werken het beste als je bent ingelogd. We zijn blij met je feedback en ideeën. Spaar ons niet! We kunnen tegen een complimentje. En ook tegen een stootje.’


De website lijkt een makeover te hebben gekregen, waarbij ook een aantal nieuwe functies tentoon worden gesteld. Bol.com vraagt onder andere de mening van klanten over het nieuwe design van de homepage (‘Vind je dit design prettig?’) en een 360-graden view binnen een fysieke showroom van Riviera Maison met daarin producten die direct online te bestellen zijn (‘Wat vind je van deze 360 view?’).

https://www.twinkle.be/nieuws/167586/bol-com-lanceert-gratis-augmented-reality-app/