Motorola gaat in 2020 samenwerken met Ducati en hoopt de zichtbaarheid van het merk nog verder te verbeteren. Lenovo blijft de technologische partner van het motormerk.

Smartphoneproducent Motorola heeft vandaag aangekondigd dat het een wereldwijd partnership met Ducati is aangegaan voor de periode van één jaar. De logo’s van Motorola en Lenovo zullen te zien zijn op de 2020-editie van de Ducati motor en ze zullen ook op de pakken van de motorrijders van het Ducati-team verschijnen.  

Perfecte moment voor een samenwerking

Het bedrijf is steeds op zoek naar manieren om de zichtbaarheid van Lenovo en Motorola te verbeteren en de samenwerking lijkt er dan ook op het ideale moment te komen. Motorola CMO Francois LaFlamme liet alvast het volgende weten: “Motorola krijgt door de meest recente productlanceringen wereldwijd steeds meer aandacht en verlangen en we zijn dan ook enorm blij met de extra visibiliteit die deze samenwerking voor ons merk betekent. Beide merken zitten op dezelfde lijn en we kijken er dan ook naar uit om het Motorola-logo met de motorsport te verbinden.”

Ducati op hun beurt liet via Corse Sporting Director Paolo Ciabatti weten dat het merk “Blij is om deze aantrekkelijke samenwerking met Motorola te beginnen. Een historisch merk dat veel waarden deelt met Ducati, zoals technologie, prestatie en ontwerp.”

Daarbovenop zal Lenovo de belangrijkste technologische partner blijven voor het Ducati Corse-team en dit zowel op als naast de racebaan. 

Ducati Motorola 2020_1