Hoe automatisering retail kan boosten
Artificiële intelligentie en retail kunnen perfect hand in hand. In deze whitepaper lees je een aantal aanbevelingen hoe ondernemingen A.I. beter kunnen inzetten om hun bedrijfsprocessen te verbeteren.
Artificiële Intelligentie is niet langer een cool buzzword. De technologie wordt steeds vaker in de praktijk ingezet met als doel om bedrijfsprocessen te vergemakkelijken. Ook in de retail heeft A.I. heel wat te bieden. Toch blijkt dat 69 procent van de ondernemingen wereldwijd nog altijd geen goede samenwerking tussen technologie en menselijke kennis heeft. Dat maakt dat de supply chain bij retailers minder efficiënt werkt. In deze whitepaper geeft IBM je een aantal richtlijnen mee die als ondernemer interessant zijn om mee te nemen bij toekomstige investeringen.
[whitepaper title=”Hoe automatisering retail kan boosten” thumb_url=”https://www.sc.pages02.net/lp/21028/392839/wp.jpg” download_url=”https://www.pages02.net/bluepixlmedia/whitepaper2019/20191118_IBM_retail_ov71829″][/whitepaper]