Business

Mollie integreert met Klaviyo en boost bedrijven met marketing automation

©Mollie, Klaviyo
Mollie heeft de integratie met Klaviyo bekendgemaakt. Klaviyo is een marketing automation platform dat bedrijven toelaat om op basis van data de communicatie met hun klanten te personaliseren en te automatiseren.

Door de integratie met Mollie kunnen klanten van Klaviyo nu ook data over betaaltransacties inschakelen om efficiënter en persoonlijker met hun klanten te communiceren. Daarnaast gaan Mollie en Klaviyo met hun gezamenlijke agencypartners samenwerken om op basis van betaalgegevens op maat gemaakte strategieën voor marketing automation te creëren.

De oplossing van Klaviyo maakt het voor marketeers makkelijk om klantgegevens te beheren. Die data kunnen ze gebruiken om via allerlei kanalen hypergepersonaliseerde ervaringen te bieden, waardoor ze hun conversie en inkomsten kunnen verhogen.

Verbeterde automatisering van e-mailmarketing

De integratie combineert twee betrouwbare technologieën die elkaar naadloos aanvullen. Dankzij de transactiedata van Mollie kunnen bedrijven de automatisering van hun e-mailmarketing via het Klaviyo-platform verbeteren. Dit biedt de volgende voordelen:

  • Inzicht in klantgedrag
  • Gestroomlijnde rapportages
  • Gepersonaliseerde e-mails op basis van cross-selling, upselling, seizoensgebonden factoren, aankoopgedrag en meer
  • Gerichte marketingcampagnes
  • Herkennen van groeikansen

Klantprofielen synchroniseren en verrijken

Met de data van transacties en bestellingen van Mollie kunnen gebruikers van Klaviyo klantprofielen verrijken, nieuwe klantgegevens makkelijk verwerken en doelgroepsegmenten samenstellen. De data laten ook toe om e-mailflows op maat te ontwikkelen, die in realtime worden getriggerd door gebeurtenissen en statistieken.

Daarnaast helpt deze integratie bedrijven met het ontwikkelen van gepersonaliseerde campagnes op basis van de abonnementsstatus van klanten, zoals het moment waarop hun abonnement ingaat of stopt, wanneer het moet worden verlengd of wanneer hun betaling is mislukt.

Kazidomi, een bedrijf dat consumenten toegang biedt tot kwalitatief hoogwaardige en betaalbare natuurlijke en biologische producten, mocht de voordelen van de integratie al ervaren.


Dit artikel is een ingezonden persbericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Zou jij plaatsnemen in een zelfrijdende Waymo-taxi?

  • Nee (70%, 138 Votes)
  • Ja (30%, 59 Votes)

Aantal stemmen: 197

Laden ... Laden ...
De beste elektronica-acties van februari

De beste elektronica-acties van februari

Bekijken bij bol.com

Business