Review: De Sims 3 – Luxe Accessoires

Zoals het accessoirepakketten betaamt, voegen ze geen echte gameplayelementen toe en koop je dus een cd'tje met objecten en outfits in één stijl. Hoewel het design van die meubeltjes wel leuk is, vinden we de oogst van dit eerste pakket toch een beetje magertjes. Alleen voor de echte liefhebbers dus, of de jonge, hippe, overbetaalde gamers.

[related_article id=”160734″] Hip en trendy

Alles in dit expansiepakket is gemaakt in dezelfde moderne, strakke stijl en zoals dat van loftstijl te verwachten valt, is het ook allemaal vrij prijzig. Op het kleding- en make-upvlak moet je het doen met een drietal nieuwe outfits, maar wat je krijgt, ziet er wel gelikt uit. Wij zijn al een fan van het secretaressepakje voor dames, maar hebben zo onze twijfels bij het pijnlijk hippe nieuwe pak voor mannelijke sims. Om de hippe loft van je sims te vullen, zit er in dit pakket een nieuwe woonkamer met gestileerde, sobere meubels en een hightech tv en stereo, en ook een nieuwe gameconsole. De slaapkamer- en kantoorset zijn in dezelfde strakke stijl uitgevoerd. In de badkamer vinden we vooral de nieuwe badkuip leuk, die je in een hoek dropt. Tot slot krijg je nog een setje meubels voor een studeer- en muziekkamer, en eentje voor je terras of tuin. Je sims kunnen nu ook een vuurkorf in hun tuin zetten, waar ze gezellig rond kunnen kruipen.

Voor de tiende verjaardag van De Sims zitten er in dit accessoirepakket ook drie items die we ons herinneren van vorige versies van het spel. Zo krijg je een vibrerend bed en een elektrische gitaar vorgeschoteld. Vooral leuk vinden we het grote aquarium, waarin je meerdere van je zelfgevangen vissen kwijt kan.