EPOS Sennheiser SK Gaming

EPOS | Sennheiser heeft voor de derde keer op rij hun contract met esports team SK Gaming verlengt.

EPOS | Sennheiser heeft bekendgemaakt dat het voor het derde jaar op rij de professionele esportsatleten van SK Gaming zal gaan uitrusten met audio producten. EPOS maakt deel uit van de joint-venture tussen Sennheiser en Demant en kan zo rekenen op 115 jaar audio ervaring. 

We zijn verheugd om onze lange termijn samenwerking met SK Gaming voort te zetten en hun competitieve inspanningen over de hele wereld te ondersteunen. Onze esports samenwerkingen bieden ons de kans om aan te sluiten bij toonaangevende esports teams en hun game ervaring naar nieuwe hoogtes te brengen. SK Gaming heeft een indrukwekkende reputatie in de esports wereld en we verheugen ons om wederom met hen samen te werken,” aldus Andreas Jessen, Senior Director of Product Management and Marketing, Gaming, EPOS.

Eerste co-branded items in esports

De samenwerking tussen beide partijen bestaat echter al veel langer dan dat en was zo’n 15 jaar geleden al verantwoordelijk voor een van de eerste co-branded items in de geschiedenis van esports, namelijk de ‘Sennheiser PC 160 SK Gaming Edition’ headset, toen nog onder de naam Sennheiser. In 2018 werd EPOS echter opgericht om de audio- en video-oplossingen voor de zakelijke markt en gaming community beter te kunnen ondersteunen. De spelers van SK zullen met de EPOS | SENNHEISER producten gamen tijdens het streamen en in aankomende toernooien. Het EPOS logo staat ook op het officiële 2020 SK Gaming shirt.

We zijn ongelofelijk blij dit nieuwe avontuur aan te gaan met EPOS en om te blijven werken met het geweldige team dat we al zo goed kennen. Zij hebben altijd high-end audio oplossingen voor onze spelers van over de hele wereld geleverd en zullen dit blijven doen, en we kunnen niet gelukkiger zijn met zo’n premium merk in ons team,” aldus Alexander T. Müller, CEO bij SK Gaming.

SK Gaming teams en spelers nemen op dit moment deel aan onder meer het League of Legends European Championship, Prime League, Clash Royale League, Brawl Stars Championship en de FIFA eWorld Cup.

Gerelateerde artikelen

Review: Sennheiser Momentum True Wireless in-ears

Naast de populaire draadloze hoofdtelefoons heb je tegenwoordig ook geheel draadloze oortelefoons, zoals deze Sennheiser Momentum. Zijn ze hun hoge prijs van 300 euro waard?

IFA 2019: Sennheiser introduceert Momentum hoofdtelefoon

Sennheiser onthult op IFA 2019 de derde generatie van zijn premium Momentum hoofdtelefoon. Een krachtpatser met een prijskaartje.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here