Alle kleintjes tellen, luidt het nieuwe devies van Twitter. Of: wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. Dus is de populaire sociale netwerksite volop bezig met de renovatie van haar ‘self service advertising platform’. Via dat platform wil Twitter kleine en middelgrote bedrijven snel toegang geven tot diensten zoals ‘Promoted Accounts’ en […]

Alle kleintjes tellen, luidt het nieuwe devies van Twitter. Of: wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. Dus is de populaire sociale netwerksite volop bezig met de renovatie van haar ‘self service advertising platform’. Via dat platform wil Twitter kleine en middelgrote bedrijven snel toegang geven tot diensten zoals ‘Promoted Accounts’ en Promoted Tweets’.

In maart vorig jaar is Twitter op de Amerikaanse markt voorzichtig beginnen experimenteren met adverteren op maat van KMO’s. Volgens de site zorgde dat experiment voor “duizenden bedrijven die bevredigende resultaten naar voor konden schuiven.” Nu schakelt Twitter een versnelling hoger: zo zullen adverteerders zich kunnen richten op gebruikers met dezelfde interesses als hun volgers. Het platform is voorlopig alleen toegankelijk voor Amerikaanse KMO’s met een uitnodiging, maar elke geïnteresseerde onderneming waar ook ter wereld kan zich nu al registreren.
 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here